[ Pobierz całość w formacie PDF ]
hipnotycznÄ… stronÄ… zgodnÄ… z definicjÄ….
Następne rozdziały nauczą Cię, jak stworzyć stronę lub ulepszyć
istniejącą aby uzyskała miano prawdziwie hipnotycznej.
Aby tego dokonać, zwrócę się do ekspertów moich rówieśników
i poproszÄ™ ich o pomoc.
Załapałeś się na tę rozkosz!
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - Złote Myśli
str. 41
Ï%
Dr Joe Vitale
Rozdział 34
Rozdział 34
Jak tworzyć e-maile, które sekretnie
uwodzÄ… czytajÄ…cych
Siedziałem w poczekalni u lekarza i czytałem książkę, którą ze sobą
przyniosłem, gdy wtem, doznałem olśnienia.
Czytałem słynny poradnik Vernona Howarda "Psycho-Piktogramy: Nowy
sposób używania cudownej potęgi mózgu" ("Psycho-Pictography: The
New Way to Use the Miracle Power of Your Mind"). Książka jest
popularna, wciąż drukowana i zasługuje na to, byś poświęcił trochę czasu
na jej przeczytanie.
Kiedy tak czytałem, nagle doznałem olśnienia i zobaczyłem, że historie,
których użył Howard w swojej książce były tak naprawdę instrukcjami
hipnotycznymi. Nazywa je obrazami mózgowymi i łączy je z tytułem
swojej książki. Generalnie są to krótkie historyjki, które tworzą jakiś obraz
w Twoim umyśle. Te małe scenki wnikają potem w podświadomość i po
cichu zmieniają Twoje myślenie. Są subtelnymi rozkazami hipnotycznymi.
Oto i przykład z książki Howarda:
Dramat wojenny przedstawia scenę pojmania kaprala przez dwóch
żołnierzy w mundurach wroga. %7łołnierz próbował uciekać parę razy, ale
zawsze był łapany ponownie. Okazało się, że to było dla kaprala szczęśliwe
pojmanie, bo 'wrogowie' okazali się być żołnierzami jego armii
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - Złote Myśli
str. 42
Ï%
Dr Joe Vitale
w przebraniu. Nowa prawda jest czymÅ› podobnym. Opieramy siÄ™ jej,
a potem odkrywamy, że jest naszym przyjacielem.
To bardzo krótka historyjka od Howarda. Niektóre z jego obrazów
mózgowych są dłuższe, mają nawet po kilka akapitów. Ale chodzi o to: są
zaprojektowane, by dostarczyć Ci jakąś wiadomość, bez mówienia jej
wprost.
Kiedy przeczytałem jego książkę, nagle zdałem sobie sprawę, że tak samo,
jak te obrazy mózgowe docierały do mnie podprogowo, bez udziału
mojej świadomości, tak i e-maile nakłaniające do zakupu mogłyby
podobnie przekazywać swoje przesłanie.
Wiesz, o co mi chodzi?
Hipnotyczny list nie musi wyglądać tak, jak myślisz, że powinien
wyglądać.
To może być nic innego, jak krótka historyjka, tak skonstruowana, by
dostarczyć czytelnikowi przesłanie, które chcesz i spowodować działanie,
jakie chcesz.
W jaki sposób możesz użyć tego mojego odkrycia, by napisać swój
hipnotyczny list?
Poprzez pamiętanie, by opowiadać odpowiednią historię, zawsze gdy
chcesz dostarczyć swój przekaz marketingowy.
Oto przykład hipnotycznej historyjki :
Co czyni tego e-maila hipnotycznym?
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - Złote Myśli
str. 43
Ï%
Dr Joe Vitale
Wysłałem ten krótki sales-letter e-mailem do mojej listy ok. 800 adresów.
Nastąpił natychmiastowy wzrost sprzedaży. Amazon.com musiał
uzupełnić zapasy książki, którą sprzedawałem w tym liście. Serwer mojego
wydawcy padł pod naporem jednoczesnych zamówień. Ale stało się coś
jeszcze bardziej szokujÄ…cego.
Wielu ludzi napisało do mnie z pytaniem, w jaki sposób ZMUSIAEM ich
do przeczytania tego listu. Powiedzieli, że nie mogli przestać czytać! Inni
powiedzieli, że czuli, jakby jakaś niewidzialna siła zmusiła ich do
przeczytania każdego słowa tego e-maila. Inni, biernie przeczytali list
i automatycznie, jakby podążając za podprogowym rozkazem weszli na
amazon.com i zamówili książkę, którą sprzedawałem. Potem napisali do
mnie i wyznali, że czuli się zahipnotyzowani .
Cóż do diaska czyni ten list tak hipnotycznym? Przeczytaj i sam się
przekonaj:
==================================================
Prawie się popłakałem...
Drogi Przyjacielu:
Właśnie byłem w łazience czytając list od mojej siostry i nagle
przeczytałem, co następuje...
Zaopatrzyłam się w Twoją książkę, przeczytałam ją, jest wspaniała. Po
jej przeczytaniu, wyszłam i kupiłam sobie nowy samochód.
Myślałem, że żartuje. Moja siostra korzysta z opieki społecznej, usiłuje
wychować trójkę dzieci, walczy z problemami zdrowotnymi i biedą od lat.
Napisałem swoją najświeższą książkę Spiritual Marketing , by jej pomóc.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - Złote Myśli
str. 44
Ï%
Dr Joe Vitale
Ale dopiero przed chwilą odkryłem, że moja książka miała tak ogromny [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl chiara76.opx.pl
hipnotycznÄ… stronÄ… zgodnÄ… z definicjÄ….
Następne rozdziały nauczą Cię, jak stworzyć stronę lub ulepszyć
istniejącą aby uzyskała miano prawdziwie hipnotycznej.
Aby tego dokonać, zwrócę się do ekspertów moich rówieśników
i poproszÄ™ ich o pomoc.
Załapałeś się na tę rozkosz!
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - Złote Myśli
str. 41
Ï%
Dr Joe Vitale
Rozdział 34
Rozdział 34
Jak tworzyć e-maile, które sekretnie
uwodzÄ… czytajÄ…cych
Siedziałem w poczekalni u lekarza i czytałem książkę, którą ze sobą
przyniosłem, gdy wtem, doznałem olśnienia.
Czytałem słynny poradnik Vernona Howarda "Psycho-Piktogramy: Nowy
sposób używania cudownej potęgi mózgu" ("Psycho-Pictography: The
New Way to Use the Miracle Power of Your Mind"). Książka jest
popularna, wciąż drukowana i zasługuje na to, byś poświęcił trochę czasu
na jej przeczytanie.
Kiedy tak czytałem, nagle doznałem olśnienia i zobaczyłem, że historie,
których użył Howard w swojej książce były tak naprawdę instrukcjami
hipnotycznymi. Nazywa je obrazami mózgowymi i łączy je z tytułem
swojej książki. Generalnie są to krótkie historyjki, które tworzą jakiś obraz
w Twoim umyśle. Te małe scenki wnikają potem w podświadomość i po
cichu zmieniają Twoje myślenie. Są subtelnymi rozkazami hipnotycznymi.
Oto i przykład z książki Howarda:
Dramat wojenny przedstawia scenę pojmania kaprala przez dwóch
żołnierzy w mundurach wroga. %7łołnierz próbował uciekać parę razy, ale
zawsze był łapany ponownie. Okazało się, że to było dla kaprala szczęśliwe
pojmanie, bo 'wrogowie' okazali się być żołnierzami jego armii
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - Złote Myśli
str. 42
Ï%
Dr Joe Vitale
w przebraniu. Nowa prawda jest czymÅ› podobnym. Opieramy siÄ™ jej,
a potem odkrywamy, że jest naszym przyjacielem.
To bardzo krótka historyjka od Howarda. Niektóre z jego obrazów
mózgowych są dłuższe, mają nawet po kilka akapitów. Ale chodzi o to: są
zaprojektowane, by dostarczyć Ci jakąś wiadomość, bez mówienia jej
wprost.
Kiedy przeczytałem jego książkę, nagle zdałem sobie sprawę, że tak samo,
jak te obrazy mózgowe docierały do mnie podprogowo, bez udziału
mojej świadomości, tak i e-maile nakłaniające do zakupu mogłyby
podobnie przekazywać swoje przesłanie.
Wiesz, o co mi chodzi?
Hipnotyczny list nie musi wyglądać tak, jak myślisz, że powinien
wyglądać.
To może być nic innego, jak krótka historyjka, tak skonstruowana, by
dostarczyć czytelnikowi przesłanie, które chcesz i spowodować działanie,
jakie chcesz.
W jaki sposób możesz użyć tego mojego odkrycia, by napisać swój
hipnotyczny list?
Poprzez pamiętanie, by opowiadać odpowiednią historię, zawsze gdy
chcesz dostarczyć swój przekaz marketingowy.
Oto przykład hipnotycznej historyjki :
Co czyni tego e-maila hipnotycznym?
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - Złote Myśli
str. 43
Ï%
Dr Joe Vitale
Wysłałem ten krótki sales-letter e-mailem do mojej listy ok. 800 adresów.
Nastąpił natychmiastowy wzrost sprzedaży. Amazon.com musiał
uzupełnić zapasy książki, którą sprzedawałem w tym liście. Serwer mojego
wydawcy padł pod naporem jednoczesnych zamówień. Ale stało się coś
jeszcze bardziej szokujÄ…cego.
Wielu ludzi napisało do mnie z pytaniem, w jaki sposób ZMUSIAEM ich
do przeczytania tego listu. Powiedzieli, że nie mogli przestać czytać! Inni
powiedzieli, że czuli, jakby jakaś niewidzialna siła zmusiła ich do
przeczytania każdego słowa tego e-maila. Inni, biernie przeczytali list
i automatycznie, jakby podążając za podprogowym rozkazem weszli na
amazon.com i zamówili książkę, którą sprzedawałem. Potem napisali do
mnie i wyznali, że czuli się zahipnotyzowani .
Cóż do diaska czyni ten list tak hipnotycznym? Przeczytaj i sam się
przekonaj:
==================================================
Prawie się popłakałem...
Drogi Przyjacielu:
Właśnie byłem w łazience czytając list od mojej siostry i nagle
przeczytałem, co następuje...
Zaopatrzyłam się w Twoją książkę, przeczytałam ją, jest wspaniała. Po
jej przeczytaniu, wyszłam i kupiłam sobie nowy samochód.
Myślałem, że żartuje. Moja siostra korzysta z opieki społecznej, usiłuje
wychować trójkę dzieci, walczy z problemami zdrowotnymi i biedą od lat.
Napisałem swoją najświeższą książkę Spiritual Marketing , by jej pomóc.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - Złote Myśli
str. 44
Ï%
Dr Joe Vitale
Ale dopiero przed chwilą odkryłem, że moja książka miała tak ogromny [ Pobierz całość w formacie PDF ]