[ Pobierz całość w formacie PDF ]
obrazliwego księcia podrobili wygląd Kaina. Używają ich Obfuscation (Niewidocznosci), i wspomagania
przez Toraedorkę jej Presence (Prezencję), naprawdę wstrząsnęli miejscowymi Spokrewnionymi i wieloma
śmiertelnikami. Wystarczająco pewnie, by przyciągnąć wzrok Justicara. Justicar i jego Archonci
przypuścili szturm na Johannesburg, przesłuchał każdego i wykopał gałąz Kainitów nie znaną nikomu w
mieście. Justicar zmusił księcia do ustąpienia, w porządku. Zniszczył także neonatów, którzy zaczęli całą
sprawę, tak jak kilku innych Spokrewnionych. Oficjalnym powodem było zagrożenie Maskarady.
Prawdziwym powodem była prawdopodobnie irytacja Justicara.
Nodysta Sabbatu dał mi raz interesujący wgląd do opowieści o Kainie. Zauważył, że jednym wspólnym
określeniem w prawie wszystkich widzeniach Kaina było to, że fałszywy Kain wzywał popleczników.
Rzadko wampir mówił, Widziałem Kaina i chciał po prostu być sam. Bardziej obrazowe zajście miało
miejsce na Madagaskarze, kiedy potężna, jaśniejąca postać pojawiła się w pobliżu stolicy. Osobnik
twierdził, że jest Kainem, wezwał zwolenników, a następnie zniknął z prawie jedną trzecią wampirzej
populacji wyspy. Nikt nie był w stanie wyjaśnić po co i dlaczego tak się stało.
Nodysta twierdzi, że te historie odwołują się do szczególnych okoliczności naszej Przemiany. Twierdzi, że
rzeczywiste zdarzenie różnią się trochę od naszych pierwszych urodzin jako śmiertelni, ale kiedy dziecko
ma dwoje rodziców, wampir jest szczęśliwy jeśli ma choć jednego ojca, który wprowadzi go w nowy świat.
Kain stał się więc mityczną figurą, odpowiedzialną za usprawiedliwienie wszystkich błędów i
unieważniającą tragedię naszej egzystencji. Tęsknota za Kainem jest tęsknotą za wyzwoleniem ze
zmartwień i odpowiedzialności, i nadzieją na złoty świat dzieciństwa.
Nodysta powiedział, że to jest jakieś wytłumaczenie ale tylko jedno z wielu. Bardziej heretyczni widzą
Kaina jako projekcję stworzoną przez wampiry tęskniące za doskonałością. Przez tą teorię, widzimy
samych siebie niedoskonałych, i kontemplujemy nasz wewnętrzny byt, wyobrażając sobie obraz
doskonałości. Odkąd nie jesteśmy bez błędów, pokazujemy to na zewnątrz, nawet pierwszy wampir (Kain
jeśli chcesz) miał te same uczucie niekompletności, które mamy i my i wyobraził sobie własnego Kaina .
Uważajcie, Spokrewnieni, Uważajacie
Więc kim ja jestem, i dlaczego wydaje te wszystkie informacje? Mój własny ojciec, Sennacherib, mawiał,
Musisz wstrząsnąć nimi zanim oni strząsną ciebie. Jestem zmęczona tymi starożytnymi grami. Nawet
wiedząc to co wiem, chciałabym zobaczyć ich koniec.
Widzisz, wiem dużo więcej o Jyhad niż wampiry w moim wieku. Moje doświadczenie tego jest
wcześniejsze niż wiek, w którym stałam się wampirem, albo trzydziestoma latami życie przedtem. Jestem
jedną z Jocastatian, i jak brat Aristotle de Laurent, wiem że ta wiedza leży w centrum naszego nieżycia.
Podczas gdy Aristotle szuka wiedzy swoich przodków, my pożeramy pamięć naszych.
We mnie żyje Sennacherib, jego matka Ismena i więcej innych. Nie tylko moje oczy były świadkiem Jyhadu
w jego wielu formach, i teraz te obrazy przepływają przez mnie. Tych których zniszczyłam, po wypiciu
krwi ich serc , trzymam w sobie na zawsze. Ich moc stała się moją, każda dusza, którą wzięłam
wzmocniła moja własną moc.
Dodaje się także do mojego zamętu. Za każdym razem kiedy to robię, uczę się rzeczy, których się nie
spodziewałam i widzę zdarzenia z nowej perspektywy. Stare porzekadło mówi, że są dwie strony medalu,
to nie prawda. Jest wiele stron wydarzenia jak wielu ludzi jest w nie zamieszane, i innych. Widziałam
Jyhad jako doświadczenie starszych i anarchistów, Sabbatu i Archontów, niezależnych i chętnych
pionków.
Jedyna konkluzja jaką mogę uczynić z tego wszystkiego jest taka że wojna jest złem. Nie widziałam [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl chiara76.opx.pl
obrazliwego księcia podrobili wygląd Kaina. Używają ich Obfuscation (Niewidocznosci), i wspomagania
przez Toraedorkę jej Presence (Prezencję), naprawdę wstrząsnęli miejscowymi Spokrewnionymi i wieloma
śmiertelnikami. Wystarczająco pewnie, by przyciągnąć wzrok Justicara. Justicar i jego Archonci
przypuścili szturm na Johannesburg, przesłuchał każdego i wykopał gałąz Kainitów nie znaną nikomu w
mieście. Justicar zmusił księcia do ustąpienia, w porządku. Zniszczył także neonatów, którzy zaczęli całą
sprawę, tak jak kilku innych Spokrewnionych. Oficjalnym powodem było zagrożenie Maskarady.
Prawdziwym powodem była prawdopodobnie irytacja Justicara.
Nodysta Sabbatu dał mi raz interesujący wgląd do opowieści o Kainie. Zauważył, że jednym wspólnym
określeniem w prawie wszystkich widzeniach Kaina było to, że fałszywy Kain wzywał popleczników.
Rzadko wampir mówił, Widziałem Kaina i chciał po prostu być sam. Bardziej obrazowe zajście miało
miejsce na Madagaskarze, kiedy potężna, jaśniejąca postać pojawiła się w pobliżu stolicy. Osobnik
twierdził, że jest Kainem, wezwał zwolenników, a następnie zniknął z prawie jedną trzecią wampirzej
populacji wyspy. Nikt nie był w stanie wyjaśnić po co i dlaczego tak się stało.
Nodysta twierdzi, że te historie odwołują się do szczególnych okoliczności naszej Przemiany. Twierdzi, że
rzeczywiste zdarzenie różnią się trochę od naszych pierwszych urodzin jako śmiertelni, ale kiedy dziecko
ma dwoje rodziców, wampir jest szczęśliwy jeśli ma choć jednego ojca, który wprowadzi go w nowy świat.
Kain stał się więc mityczną figurą, odpowiedzialną za usprawiedliwienie wszystkich błędów i
unieważniającą tragedię naszej egzystencji. Tęsknota za Kainem jest tęsknotą za wyzwoleniem ze
zmartwień i odpowiedzialności, i nadzieją na złoty świat dzieciństwa.
Nodysta powiedział, że to jest jakieś wytłumaczenie ale tylko jedno z wielu. Bardziej heretyczni widzą
Kaina jako projekcję stworzoną przez wampiry tęskniące za doskonałością. Przez tą teorię, widzimy
samych siebie niedoskonałych, i kontemplujemy nasz wewnętrzny byt, wyobrażając sobie obraz
doskonałości. Odkąd nie jesteśmy bez błędów, pokazujemy to na zewnątrz, nawet pierwszy wampir (Kain
jeśli chcesz) miał te same uczucie niekompletności, które mamy i my i wyobraził sobie własnego Kaina .
Uważajcie, Spokrewnieni, Uważajacie
Więc kim ja jestem, i dlaczego wydaje te wszystkie informacje? Mój własny ojciec, Sennacherib, mawiał,
Musisz wstrząsnąć nimi zanim oni strząsną ciebie. Jestem zmęczona tymi starożytnymi grami. Nawet
wiedząc to co wiem, chciałabym zobaczyć ich koniec.
Widzisz, wiem dużo więcej o Jyhad niż wampiry w moim wieku. Moje doświadczenie tego jest
wcześniejsze niż wiek, w którym stałam się wampirem, albo trzydziestoma latami życie przedtem. Jestem
jedną z Jocastatian, i jak brat Aristotle de Laurent, wiem że ta wiedza leży w centrum naszego nieżycia.
Podczas gdy Aristotle szuka wiedzy swoich przodków, my pożeramy pamięć naszych.
We mnie żyje Sennacherib, jego matka Ismena i więcej innych. Nie tylko moje oczy były świadkiem Jyhadu
w jego wielu formach, i teraz te obrazy przepływają przez mnie. Tych których zniszczyłam, po wypiciu
krwi ich serc , trzymam w sobie na zawsze. Ich moc stała się moją, każda dusza, którą wzięłam
wzmocniła moja własną moc.
Dodaje się także do mojego zamętu. Za każdym razem kiedy to robię, uczę się rzeczy, których się nie
spodziewałam i widzę zdarzenia z nowej perspektywy. Stare porzekadło mówi, że są dwie strony medalu,
to nie prawda. Jest wiele stron wydarzenia jak wielu ludzi jest w nie zamieszane, i innych. Widziałam
Jyhad jako doświadczenie starszych i anarchistów, Sabbatu i Archontów, niezależnych i chętnych
pionków.
Jedyna konkluzja jaką mogę uczynić z tego wszystkiego jest taka że wojna jest złem. Nie widziałam [ Pobierz całość w formacie PDF ]